2 міфи про ортодонтичне лікування і брекети.

breketi-ortodontiya2-min

При знайомстві і спілкуванні з людиною люди в першу чергу звертають увагу на очі і усмішку, і якщо очі нам навряд чи вдасться виправити, хіба що змінити їх колір, надівши лінзи, то посмішку, а точніше зуби ми можемо виправити, встановивши брекети. Раніше дітей з брекетами частенько висміювали, і напевно цей факт засів у головах багатьох і перешкодив чималій кількості людей виправити свої нерівні зуби. Але сучасні люди стали більш розумними і толерантними і почали розуміти, що брекети – це всього лише спосіб зробити свою посмішку красивою і навіть зірки, які регулярно потрапляють в об’єктив фотокамер, без сорому встановлюють брекекти, адже гарна посмішка це прекрасно!

Але на жаль цьому сприяють міфи, що ортодонтичне лікування є непередбачливим і має багато негативних наслідків.

Отже, сьогодні ми постараємось розвіяти декілька таких міфів.

Міф1. Ортодонтичне лікування є довгим, непередбачливим, а результат є нестабільним.

Так, можливо колись це і справді було реальністю, але на сьогоднішній день це всього лиш міф. Всі методи діагностики, які є в нашій клініці, дозволяють точно і правильно продіагностувати пацієнта, визначити чіткий план і термін самого лікування.

Важливим є також той факт, що наші лікарі проходять навчання за межами України і запроваджують новітні методи і протоколи лікування в нашій клініці. Це все дозволяє отримати високоякісний, стабільний результат лікування в зазначені терміни.

Міф 2. Карієс після брекетів.

Дуже часто ми можемо почути про те, що після брекетів виникає карієс. І деколи це є причиною відмови від носіння брекетів. Навіщо усувати один недолік, потім отримати інший? Отож, давайте визначимось. Карієс після брекетів – міф чи реальність?

На сьогоднішній день “клей,на який фіксуються брекети” містить фторвиділяючі елементи. Вони захищають зуб від утворення карієсу. “Клей” – це один з факторів, який раніше провокував карієс. Зараз випускаються брекети з нанесеним “клеєм”, або скловолоконною основою, що дозволяє повністю захистити ділянку з брекетом від впливу різних чинників ( солодка їжа, рідини,наліт). Тобто, зі сторони брекет-системи максимально усуваються карієс-провокуючі чинники. Перед фіксуванням брекетів повинні бути проліковані ті зуби, які вражені карієсом. В план лікування входять регулярні проф-чистки ротової порожнини, які запобігають виникненню захворювання.

Ми – як лікарі, сподіваємось на розуміння і співпрацю зі сторони пацієнта. Тому, що дуже часто провокуючим елементом для утворення карієсу є незадовільна гігієна ротової порожнини. М’який наліт, бляшки, над’ясенний зубний камінь – це джерело бактерій, які провокують карієс і різні захворювання зі сторони пародонту.

Якщо ви сумлінний пацієнт, ретельно чистите зуби, вчасно звертаєтесь на прийом, тоді таких проблем не виникає.